פודרה בננה ושגעון הקונטור העולמי



נראה כי כל דבר שקים קרדאשיאן נוגעת בו הופך לזהב, ובמיוחד כשזה נוגע לתחום האיפור.
קים, אשר נודעת בסגנון האיפור הדי קבוע שלה, שכולל הברקות והצללות מאסיביות ופיסול מחדש של הפנים, לא מסתירה את הסודות למראה המהוקצע (ולטעמי גם האובר מעובד) שלה וכך כולנו למדנו מהר מאוד על שגרת האיפור שלה.

 בדבר אחד לא ניתן לזלזל- קים הביאה לקדמת הבמה את ההתעסקות בכל מה שקשור ל-Highligthing ו-Contouring והמוני נשים ברחבי העולם הלכו בעקבותיה.
אחד המוצרים המסקרנים שכיכבו בתמונות ההכנות לאיפור שהיא נוהגת להעלות לרשתות החברתיות הוא פודרה בגוון בננה של חברת Ben Nye האמריקאית.
מוזמנות להכיר יחד איתי את הפודרה הפופולריות - ולהבין על מה ההייפ, למי היא מתאימה, והאם באמת לא ניתן להסתדר בלעדיה? ובכלל, מה זה היילייט, קונטור והברקות ועד כמה זה נחוץ לנו? ובנוסף, טיפים לשימוש מהמאפרת הנהדרת ענבל איתן!
ben nye banana powder review kim kardashian highlight contour mua hype guide פודררה בננה קים קרדשיאן

אז אם נחזור רגע לקים - היא מדגימה בצורה טובה בכל יציאה מהבית את נפלאות האיפור ואיך אפשר לעצב ולפסל מחדש את הפנים באמצעות משחקי אור וצל. קים כמובן מחזיקה מאפר צמוד, שתוך שעתיים פעוטות מוציא אותה מתוקתקת למשעי בכל יציאה מהבית.
גילוי נאות - אני לא מתה על האיפור הכבד שמעטר את פניה של גב' ווסט, אבל אין מה לומר - יש כאן עבודה מעולה שהפכה לסימן ההיכר שלה- עיניים מעושנות בכבדות, ריסים סבוכים, שפתיים ניודיות והרבה היילייט וקונטור.
Highlighting and Contour
מי שהפך את השיטה לפופולרית היה אמן האיפור המוכשר והמנוח קווין אוקוון (Kevyn Aucion) אשר היה למאפר הוליוודי מצליח והוציא ספרים שהפכו לרבי מכר. בספרים הציג מהפכים שעשה לאנשים מהשורה כמו גם לכוכבים רבים באמצעות איפור, עם דגשים על טכניקות של הצללות והברקות.
 השיטה היא להבהיר את שטחי הפנים שרוצים שילבטו ולהצליל או להכהות את השטחים ה"עמוקים" של הפנים, לכדי יצירת אשליה של פנים חטובות, עצמות לחיים מובלטות ואף צר יותר.
ben nye banana powder review kim kardashian highlight contour mua hype guide פודררה בננה קים קרדשיאן
כאן קים מדגימה על עצמה את האיזורים שבהם היא מניחה מוצרים להצצלות ולהברקות, אבל לכל אחת מבנה פנים ייחודי משלה ועל כן ההצצלות והקונטור חייבים להיות מותאמים למבנה הפנים על מנת להשיג את האפקט המחמיא ביותר.
ההצללות יכולות להעשות על ידי אבקות כגון ברונזר מאט והיילטר באבקה (הצללה יבשה) או על ידי שימוש במייקאפ בגוונים בהירים וכהים מגוון העור (הצללה רטובה). לאחר הנחת הבסיס וההצללות, ניתן להניח גם סומק.


התוצאה כמובן יכולה להיות גם טבעית ומחמיאה ומדגישה את תווי הפנים שלנו - ורובנו משתמשות בטכניקות של קונטור בצורה זו או אחרת ביומיום.

הנה מדריך זריז שרץ ברשת על הנחה של הצללות, היילטר וסומק על צורות פנים שונות:

ובנוסף, עוד מדריך מצויין - לחצו על התמונה:
Courtesy of: Bluegala
  
המאפר הצמוד של קים, Mario D, למד לא מעט מקווין המנוח וכבר שנים מיישם את השיטה על לקוחותיו, המפורסמת ביניהן היא כמובן קים. הלוק, גם אם חוזר על עצמו כל הזמן, מבליט את תווי הפנים החזקים של קים.

קים עצמה דואגת לשתף את מעריציה בשגרות האיפור והטיפוח שלה (הביזאריות לעתים), ולא הססה להעלות לטוויטר תמונות שלה במהלך שלבי האיפור השונים ולגרום לאובססיה כלל עולמית לשחזור הלוק שלה.


כאן קים עם קונטור והיילייטר בשלבי הנחה והתוצאה:





וזה המראה הסופי והכה פופולרי שלה:

ben nye banana powder review kim kardashian highlight contour mua hype guide פודררה בננה קים קרדשיאן
 אגב אם תרצו לראות סרטון - גם זה יש, קים משתפת בשמחה את שגרת האיפור שלה עם מריו:



בין המוצרים שמריו משתמש בהם על קים, שהם רבים ויקרים לרוב, נכללה גם פודרה אחת בצבע בננה של מותג איפור אמריקאי - Ben Nye. בן נאי הם חברה ותיקה שמייצרת איפור מקצועי לתעשיות  הסרטים, הטלוויזיה והתאטרון, אשר מקימה היה מאפר בתעשיית הסרטים ההוליוודית עד שנות ה-80 של המאה הקודמת. אני בטוחה שגם בחברה הופתעו מהבאזז שנוצר סביבם ועוד בזכות כוכבת ריאליטי - אחרי שהפודרה נחשפה לראשונה נוצר מחסור עולמי עקב ההתנפלות הרבתי.
לחברה מוצרים רבים, אשר מאופיינים באיכות גבוהה ופודרת הבננה המדוברת, בגוון צהוב (על כן שמה) מהווה רק גוון אחד בליין הפודרות המוצלח שלהם.

אל תתפתו לרכוש את הגוון הצהוב רק כי קים משתמשת בו - לכל גוון עור צבע פודרה המתאים לו.

מוצרי הפודרה של Ben Nye מתחלקים למספר קווים:
Ben Nye Classic Translucent Powders - ליין הפודרות הקלאסיים של החברה - פודרה שקופה בגימור מאט ומרקם משיי עם נגיעת צבע קלה. פודרה עמידה שמתאימה לשימוש אינטנסיבי - משמשת לאיפור רקדנים על במות תיאטרון, לדוגמא.

Ben Nye Luxury Powders - פודרה בגימור מאט, המתחלקת לשתי משפחות צבעים - Bella לגווני עור בהירים, Mojave לגווני עור כהים. פודרה עדינה בטחינה דקה מאוד, מתמזגת עם העור בצורה נהדרת. לפודרות הללו מספר גוונים:

הגוונים בסדרת Bella:

Cameo - גוון ורדרד-בז'י שקוף
Buff - בז' עם תת גוון ורוד
Beige Suede - בז' עם תת גוון חום
Banana - בז' עם תת גוון צהוב - הנותן הארה לשטח מתחת לעין ומעל לקונסילר.

החסרון היחיד שאני קוראת עליו בסקירות ברשת - האריזה של המוצר לא מאוד ידידותית ולוקח זמן להתרגל לשימוש בה. הפודרה מגיעה בגדלים שונים, כאשר לשימוש אישי מספיק הגודל הקטן.

החברה גם הוציאה את הפודרות באריזה חדשה ונוחה יותר עם מכסה מתברג:





על מנת להבין את יתרונותיה של פודרת הבננה מסדרת ה- Luxury Powder, אני מעבירה את הזרקור למאפרת הכל כך מוכשרת והנהדרת ענבל איתן, שעבודותיה המדוייקות והמעולות מאוד אהובות עליי.

ענבל איתן

ענבל היא מאפרת נפלאה, ואני בעיקר מתפעלת בכל פעם מחדש מעבודות האיילנר המדוייקות שלה והסקין המושלם שהיא מעניקה ללקוחותיה. יש לה רזומה עשיר והיא לפני הכל אישיות חמה ועוזרת - וגם משתפת מהידע שלה עם מאפרות אחרות. אני מזמינה אתכן בחום להתרשם מהעבודות שלה בדף הפייסבוק :) אני התחברתי מיד לסגנון שלה - ומהיד המקצועית.

אני שמחה לארח אותה כאן בבלוג על מנת שגם אתם תהנו מהידע הרב שיש לה.

ענבל התעניינה בפודרת הבננה, מצאנו מאיפה לרכוש (לינק בהמשך) וכאשר היא הגיעה לידיה יצרה ענבל לוק קיץ נפלא בשימוש עם הפודרה:

ענבל איתן מאפרת איילנר הצללות הברקות קונטור inbal eitan makeup mua artist highlight contour
עבודת איפור של ענבל איתן


להלן ההתרשמות של ענבל מההעבודה עם פודרת Banana Luxury Powder:

הפודרה בגוון בננה עדין, ותתאים למגוון רחב של בנות בישראל ששזופות מעט - לא תתאים לבעלות גוון עור בהיר וחיוור.
המוצר במרקם דק ואוורירי, לא קמחי ולא כבד. הפודרה נותנת מראה מט שמתקבע ונשמר לזמן רב, מקבע את הקונסילר ביעילות ומאיר את האיזור.
הפודרה תתאים במיוחד לבעלות עור שמן, כיוון שהיא סופחת שומן ויוצרת מראה אחיד ונפלא.

הפודרה מדגישה קמטוטים מתחת לעין ולא מומלצת לבעלות קמטים בולטים.

העור המאופר בפודרה עובר יפה במלצמה, מתקבל מראה אחיד ומט, גם בפלאש וגם באור יום.

טיפים לשימוש: מתחת לעין יש להניח כמות יפה של פודרה באמצעות מברשת ולטשטש עודפים עם מברשת טשטושים. שאריות פודרה על המברשת אפשר לעביר על כל הפנים בתנועות קלות כדי לקבל מראה מט אך לא צהוב.

רוצים לראות עוד עבודות איפור מעולות של ענבל איתן?
מזמינה אתכן לעקוב אחרי ענבל המוכשרת-

דף הפייסבוק של המאפרת ענבל איתן
אינסטגרם עם מראות איפור מדהימים שענבל יוצרת

תודה רבה ענבל!

 את פודרת הבננה ניתן לרכוש במקומות רבים ברשת, אבל מהבדיקה שלי - המחיר והמשלוח המשתלמים ביותר בארץ הם מהאתר MakeUp Mania. משלוח לארץ עומד על 11$.

קישור לקניה

מקווה שפוסט זה עזר לכם לגבש דעה על הפודרה. מה אתן אומרות? ההייפ מוצדק?
 
  

9 comments

  1. פוסט נהדר, מאוד אינפורמטיבי.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה! שמחה שאהבת

      Delete
  2. וואו, כל הכבוד על התחקיר המעמיק :)
    באופן אישי אני גם לא מתחברת לאיפור של קים קרדשיאן, בעיניי הוא כבד מדי ועשוי מדי, ואפילו טיפה מוגזם.
    אני גם פחות נמשכת להתעסקות בקונטור, מעדיפה להשקיע את הזמן שלי באיפור עיניים ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. לפעמים זה נותן את האקסטרא הקטן הזה שמרים את הלוק :) לא מתעסקת בהצללות רטובות יותר מדי, אבל בהחלט אוהבת לחטב פה ושם עם ברונזר מאט :)

      Delete
  3. את האמת.. אני מסוקרנת! :) אחלה פוסט אהובה!

    ReplyDelete
  4. כל הכבוד על ההשקעה עזרת לי המון ! במקרה נכנסתי וקראתי את הפוסט !! תוך כמה זמן קיבלת את הפודרה כי גם אני הזמנתי מאותו אתר לפני שבועיים ועוד לא קיבלתי :/

    ReplyDelete
  5. אינפורמטיבי בטירוף!
    אני חצי הודית עם גוון צהבהב ופחות מסתדרת עפ פודרות שהעור שלי בגוון החורף שלו. שאלה קטנה, ברמת העיקרון- אפשרי להשתמש בה בכל הפנים בלי עוד פודרה?

    ReplyDelete
  6. תודה רבה על הכתבה מה לגבי הפודרה הזאת?

    ReplyDelete

מחכה לשמוע מה חשבת!
אני מאוד אוהבת ומוקירה את התגובות שלכם וקוראת את כולן!